Integrativna supervizija u odgoju i obrazovanju
Autor: Mihaela Tafra, 18. 2. 2014.
U siječnju 2014. godine, nastavnici srednje škole „Jure Kaštelan“ prisustvovali su prvoj radionici iz područja integrativne supervizije. Vrijeme predviđeno za održavanje ovog stručnog skupa je od siječnja 2014. do prosinca 2014., a cilj je unaprijediti osobne, socijalne i profesionalne kompetencije nastavnika. Voditeljica skupa je Sabina Marunčić, prof. , viša savjetnica za vjeronauk splitske podružnice Agencije za odgoj i obrazovanje.
Integrativna supervizija je metoda profesionalnog i osobnog razvoja namijenjena svim odgojno-obrazovnim radnicima, a cilj joj je razvijati osobne, socijalne i profesionalne kompetencije, unapređivati neposredni odgojno-obrazovni rad i međuljudske odnose. Uvođenje integrativne supervizije u odgojno-obrazovni sustav Republike Hrvatske doprinos je osnaživanju pojedinca da što kompetentnije i efikasnije može odgovoriti na zahtjeve učenika, obrazovne politike i društva te time pridonositi poboljšanju kvalitete i učinkovitosti sustava.
Sudionici:
1. Branka Gašparić
2. Branka Bečić
3. Katarina Perišić
4. Antonija Markovina
5. Ana Vrkić
6. Ivana Mimica Lelas
7. Monika Ćurlin
8. Filomena Škobalj
9. Ivan Novaković
10. Jasmin Čataković
11. Vedran Bauk
12. Josip Ančić
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |